2008年11月5日 星期三

北角蛋卷

上星期看見朋友文文的blog 介紹北角蛋卷之好味,她竟一口氣幫同事買了五罐,


令我忍不著要到那走一趟。


碰著上星期六晚上在北角食飯,於是決心去尋找傳說中的德成號蛋卷。



去到附近我才記起那店子晚上七時關店,可是當時已接近七時三十分了,


我們只好碰碰運氣,繼續尋找。


到了店子,很慶幸伙計們正在晚膳,仍未關店。


那店子佈置頗古老,一罐罐的蛋卷像牆紙般佈滿四周。


細罐為四十多元,大罐為八十多元,


我買了一罐大大的原味蛋卷,很開心啊!


希望快點回家,與家人一起分享。


地址:北角渣華道64號地下「德成號」  電話:25705529


=================================================


看見尚有時間,於是直行幾個街口,到達位於炮台山的地下書店,



那間書店飼養了許多貓貓,很可愛。


估計內裡大約有十隻貓咪(或更多?)



貓窩呀?



 



露啤貓



 



哈哈,魚魚看到不捨得離開書店。
而咳神想再次回去買蛋卷,可惜那店已關上了。



=================================================


事後打開蛋卷快快品嚐,感覺蛋卷味道香濃,很鬆脆。


而且咬時蛋卷碎不太四處跌下,很好味。


原本打算只吃一條作宵夜的我,一口氣卻吃了五條呢!


(不知是否一口氣吃得太多,那陣子喉嚨有點渴,但很快沒事了)


大家有機會去北角的話,不妨一試。


朋友文文的blog :http://hk.myblog.yahoo.com/ding-kwan/article?mid=1997

21 則留言:

  1. 唉呀 早一日睇到你呢個post就好啦 岩岩今日先係個頭做完野.............可以順手買番d啦

    回覆刪除
  2. 咁多喵任影,正呀~~

    回覆刪除
  3. 喵喵影得很好.....是甚麼相機型號 ?? 蛋卷!愛食噢... 店在公司附近也不知忝 !!

    回覆刪除
  4. 北角好遠呢..哈. D貓好可愛.

    回覆刪除
  5. 佢真的好有心 ~養很多貓

    回覆刪除
  6. 我都食過呢間d蛋卷,比其他蛋卷鬆化好多,真係好好味架,有一款味成日都賣晒,要留才買到,好似係牛油味,你下次試試呀! d貓貓好得意呀,隻隻都好嘆咁!

    回覆刪除
  7. 原來果日盒蛋卷係有名堂既~

    回覆刪除
  8. 等我下次帶你去西灣河太安樓啦~~~~

    回覆刪除
  9. d貓好識睇鏡頭-0-哈

    回覆刪除
  10. 咳神連太安樓都識~~ 佢真係食通天呀, 可以出返本"咳飲咳食"呀

    回覆刪除
  11. 我想再去探佢地呀~

    回覆刪除
  12. 我食過好多了!

    回覆刪除
  13. 真係咁好食?但太遠喇

    回覆刪除
  14. 我星期一去搵達達時先買o左大罐裝呢~~~~~~~~ 呢間當我仲係細路仔時已經有幫襯啦~~~~~ 不過只係新年媽咪訂一大批去拜年用呢.......... 但最後都會有一兩罐多出o黎俾我食o左呢.............
    ^o^ 旦咪勁香,又結實唔易鬆散 , 而且仲唔係獨立包裝 , so 成罐都係一層層o既旦卷~~~~~~~ 正正正~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  15. Hi~你好!
    我會買嚟試吓先~~Thanks~~
    得閒上我Blog度行吓呀!! ^_6""

    回覆刪除
  16. Hi , 我都好鍾意食呢間蛋卷鋪D蛋卷.
    甚至覺得佢係全世界最好味o既蛋卷添!!!
    曾經有段時期 , 我每1~2日左右就會KO一罐 .
    果陣真係-日三餐都攬住佢 .
    食完D蛋卷剩返D碎o既時候 , 就係我最開心o既時候 .
    因為可以用匙"筆"D碎o黎食 ,
    唔知點解總係覺得咁樣 食特別好味 . . . haha .
    諗起都流囗水添 . . .
    至於太安樓果間漫畫店 , 我每次買書時都唔敢入去 .
    因為真係好多貓呀 . . . 而我係極驚貓 . . . hehe .

    回覆刪除
  17. 蛋卷好肥架, 一次過唔好食咁多!
    仲有, 下次帶我去玩貓貓吧!

    回覆刪除