2008年11月22日 星期六

吼~~~~~~

這星期的心情指數:



呢排好忙,仲有好多野煩,如果有分身術就好了。

22 則留言:

  1. 真係好火喎~!!! 加油 ~ 燒死d煩野~

    回覆刪除
  2. 嘩~~ 好正呀,我想見下真人版呀~~ 唔知踩一野會點呢....

    回覆刪除
  3. wa...這隻是你的哥斯拉版嗎?

    回覆刪除
  4. 我都係~~教黏土時同妳ne幅個樣一樣~~~爆炸啦!!

    回覆刪除
  5. 做咩咁火爆呀?想燒死人咩?週末放假抖抖啦!

    回覆刪除
  6. 會不會是月事就到影嚮心情le

    回覆刪除
  7. 我很明白妳最近的心情.咁妳快點飲番杯蜜糖水或參茶降火!

    回覆刪除
  8. 飲番兩杯凉茶下火la

    回覆刪除
  9. hahaha~ 加油呀﹗

    回覆刪除
  10. I want to have分身術too

    回覆刪除
  11. 有時吼都無用~血壓上升就唔好啦!~會影響公主個靚樣的!~~

    回覆刪除
  12. 送朵花花俾你呀 ~~ hahaha

    回覆刪除
  13. 你放鬆自己,不要給自己太大壓力

    回覆刪除
  14. 看見有人在叫你加油~~~~ 我不敢火上加油了~~~~^_^

    回覆刪除
  15.  RELAX~ 錦樣唔靚女架

    回覆刪除
  16. 我都好忙, 大家都加油吧!

    回覆刪除
  17. 哈!仿似一隻小野貓,
    我的blog換上新裝了,有空請來指教下我啊!

    回覆刪除