2008年6月11日 星期三

汪汪狗與娃

端午節假期過得很充實


前一天靜靜地畫畫


過一天後便與朋友到處走走影影相


籃天白雲,好耐冇見喇~



 


朋友peon的娃與太空狗


(D光由窗門透入黎,自然得黎仲好靚)



 


朋友帶左一set狗玩具,可愛極了!



 


有否留意Jenny件Tee?


是朋友幫我印的 (其實那件是男裝tee來的,所以比較鬆..haha)



 



仲有其他的娃相在這裡


http://www.fotogb.com/hamstershk/jennyndog


=====================


幫朋友的朋友推一推:朱古力義賣,剩番20盒!



http://hk.myblog.yahoo.com/kelly-palace

15 則留言:

  1. 朱古力好似好好味 ^^ 你個 Jenny 好可愛喔, 我個 Jenny 係結婚 Jenny ^^ 得閒就去下我個blog,如果可以的話+我做blog友 ^^

    回覆刪除
  2. 咦!?呢排少左見你啵~~

    回覆刪除
  3. D相影得不錯喎..哈哈D狗都好得意呀

    回覆刪除
  4. 個banner好得意呀~~
    但你個樣咁細個架...整大啲嘛!!
    Jenny.....正喎~呵呵

    回覆刪除
  5. 新 banner ~好美 ~

    回覆刪除
  6. D狗仔D衫搞笑死~

    回覆刪除
  7. 咦?換左新banner喎!

    回覆刪除
  8. 新banner...!! 真人現身...加替身揸巴士...冇得頂啦~!!

    回覆刪除
  9. 條banner正呀!有d似TVB劇呀!

    回覆刪除
  10. ok~~ 我得閒就post 個結婚 Jenny 比你睇下囉 ^^

    回覆刪除
  11. Hello!!!我個名叫jenny nice to meet you!!!
    個banner好得意呀~~
    但你個樣咁細個架...整大啲嘛!!

    回覆刪除
  12. Banner 整得好得意呀~~~ 宜家D BaBie 越出越靚咁... 第二張好靚

    回覆刪除
  13. 新banner超棒的!畫x相好夾~融合一起了!不會有畫還畫,相還相的感覺!
    真人現身位亦轉得好自然( 多口問句特定為整banner而影的嗎 ) ,好厲害呢

    回覆刪除