2007年9月27日 星期四

(哭)請幫忙填寫!!!!

小妹近來忙於為第二本書作準備,很想各位幫忙填寫此問卷,方便我作資料整理之用


但願這些資料日後可以刊登作為書的其中一部份 (當然要看看編輯怎樣和各位的妙問妙答吧)


請各位幫忙刊登問卷於你的網誌上,標籤寫上小時候回憶問卷,並且引用,當然如果能讓更多人參與會更好吧!

謝謝! (為表誠意,我第一個填寫)



~小時候回憶問卷~


1. 你叫乜野名?
思詩


2. 住邊區?
元朗


3.你生於那時期? 60年代?70年代?80年代?90年代?2000年代?
80年代


有關童年時的----------------------------------------------------


4.你最難忘整古人的方法?
用紙筆寫「我係衰人」,然後貼係同學o既書包度


5.你最難忘的童年事
被狗狗用沾滿螞蟻的舌頭塗在我的腳上


6.你認為你最叻的身體強項是什麼?
捲舌頭


7.你做過最無聊的事
用手插入米缸洗洗洗、搣落牆上的街招、行路要行高一級(花糟級)


8.你做過乜野曳曳事?
用手插入電掣裡... (驚嚇!)、阿媽背著我逛街市時我用腳踢開d菜d豆d雜貨


9.你以前係玩D咩過日晨架?
換衫紙公仔、煮飯仔、拍公仔紙、挑竹籤


10.你最愛那種集體遊戲?
橡筋蠅、跳飛機

11.你最鐘意去邊度玩架?
歡樂天地


12.有D咩係比大人呃過?
我以前會覺得白雪公仔會同白馬王子永永遠遠都一齊,但大個左先知.. 原來個故仔係被美化的!
現實是殘酷!


13.如果比你揀一套卡通片O既角色做佢O既經歷,你會揀邊個?點解?
叮噹入面O既靜兒,生活得平凡得不平凡


14.總結你的童年
我童年生活得好開心,好多姿多采。


15.你兒時的志願是什麼?達到了嗎?
我以前有諗過做教師,又諗過做畫家,依家?算係勉強達到掛


謝謝合作!你填寫的答案對我好有用架!


==================================


另外的例子有宮內知美星夜小丸記風祭將SHO米SIR009咳神異靈dummyskycaca++魚魚星空無晴小豆腐辣豬白飯Nevil1983羊牯寶半日安老鼠人糖水魔鬼冰島wennaken318karieriesomeoneandyk紫鈴發黃小林cyber_weaponsmonchichicarolwinto666蘇菲Dengaufafaricetom佬Sa(男)老鬼卡西火w.kee火星人CANresi珮夫人卓翹looos家玉BB妹黎佩瑩愛美小魚九月櫻阿曹GETchristy菠蘿女俠西梅愛路17號IceLsmatar維珍老沙yanyan基斯阿丙哥心中的星空nancybabe夢子夏文小曦 思詩獅撕C.子芷止紙 、(71人)


其實只要COPY AND 貼上在你的網誌,然後DEL我的答案,你便能填寫了!記得引用,並且標籤寫上小時候回憶問卷呀~~ 謝謝你! (可以的話請告訴我一聲,等我可以UPDATE下)

沒有留言:

張貼留言