2007年2月11日 星期日

南丫島裡的土耳其店

今天我們來到位於南丫島的「土耳其卡巴」吃士耳其菜,
# 特別鳴謝dummysky的帶領。

準備開餐了~~~ (#謝謝小丸diy的小兔)

 

這個叫「惹味烤羊卡巴」,羊肉不酥,把野菜和羊肉伴入卡巴吃,味道不錯。

 

這個叫「土耳其乳酪」,外表像牛奶,味道是勁濃郁的芝士味,
可惜十分鹹,未必每個也能接受。

 

這個叫「土沃風味pizza」,感覺與普通pizza無異。

 

這個叫「土耳其菠菜薄餅」,外表極像蘋果批/雞批,內裡卻是用菠菜和少肉製成。

 



味道不錯,值得推介。

地址:香港南丫島榕樹灣後街四號地下 (best kebab)





另外,我們還到街頭「thai thai food」的店試了泰式串燒,
沙嗲汁甜甜少辣,十分野味,我們每個也愛吃。
如果即叫即整會更加好。

21 則留言:

  1. 你地串燒三姊妹又去郊遊拿?

    回覆刪除
  2. 可否教我怎去嗎 ?

    回覆刪除
  3. 我好想去食呀.............

    回覆刪除
  4. 回風祭將SHO, 哈.. 搵日叫MISS帶領 回跌倒, 其實個度應該都係大街,一直行便到 回宮內知美, 原來我們的目的地是坪洲 可是趕不及船期,唯有改行南丫島 回咳神, 哈.. 郊遊好好玩呢

    回覆刪除
  5. 三個人食咁多......

    回覆刪除
  6. 看見都知好好味道.我都未食過土耳其食物呢.想知下咩味道

    回覆刪除
  7. 拍得好美的相 ~~ to:美美 ~~ 係我衰遲到,累大家改了地點

    回覆刪除
  8. humm..look so yummy ah..

    回覆刪除
  9. 除左「土耳其乳酪」,其他全部都好吸引~~~

    回覆刪除
  10. 嘩!好味呀!得閒上嚟我個Blog留言la~^o^

    回覆刪除
  11. wah... 好似好好味咁喎~

    回覆刪除
  12. 我覺得果盃白色既不明物體唔好飲....

    回覆刪除
  13. 回之a, 如果冇咁鹹應該好好味 回屎撈奇, 哈.. 不錯呢 回kiwun, 好呀~~ 回world_beater, 哈哈.. 或者你可以接受到呢? 回monique, 不錯呢 回小丸記, 沒有所謂啦,我終於去到南丫島了 回009, 好吃嗎? 回魔鬼, 不妨一試 回星夜. 不呢,仲有miss的2位朋友

    回覆刪除
  14. thai thai food 次次食都多人,真係好難叫佢即叫即整~

    回覆刪除
  15. 次次去南丫島都見到呢間店舖,但總不知食甚麼,多謝你的介紹,下次走進去試試。

    回覆刪除
  16. 回jansen, 希望你會鐘意 回亞c, 記得抺番d口水 回oe, 我地上次去反而冇咁多人

    回覆刪除
  17. 除左土耳其乳酪外,其他都想試啊

    回覆刪除
  18. 回白貓,
    其實有時試下新野都唔錯架^^

    回覆刪除