2006年10月24日 星期二

100-水

水是最健康的天然資源,人的身體有70%是水,沒有水,沒有你。

或許我們太容易得到「水」,只要扭扭水喉,源源不絕的水自動奉上,我們不再看水看得太重了。

咖啡、茶包、維他奶、檸檬茶、益力多、奶茶、好立克、柯華田、寶礦力、柚子綠茶、柑桔...

太多水的附屬品!!

 

試想想,今天你究竟飲了多少杯「清水」?

16 則留言:

  1. 好cutie ge水呀~~!必能好飲~

    回覆刪除
  2. 100了, 100了, 他不是 "能量" 水吧 ?

    回覆刪除
  3. 恭喜到100 我除了雖要h2o外.還好雖要第二d水..就係$$$

    回覆刪除
  4. 水~~!好重要~~!飲用水同money(水),一樣咁重要!缺水會死人!!! 100恭喜晒!

    回覆刪除
  5. 同意Dummysky, 缺水會死人!!!

    回覆刪除
  6. 一百~恭喜~ 好得意bor

    回覆刪除
  7. 100 喇~ 恭喜晒! but 缺 $$$ 都會死人 ga~~~~~~

    回覆刪除
  8. 回大鬼+咦+DUMMYSKY+魔鬼, 我都好需要水T.T 回阿強+009, THANKS AR 回跌倒, 哈..飲完充滿力量喇 回阿歪,

    回覆刪除
  9. 幅畫好得意呢, 不過, 我都係建議食多d水好, 唔好飲咁多『附屬品』呢。

    回覆刪除
  10. 回小花貓, 十分同意 回金城, 嗯嗯.. 但要做就頗困難了 入到7仔,有幾多人只會揀「水」? 回宇, 厲害呀@@

    回覆刪除
  11. 入到7仔,有幾多人只會揀「水」? 我係呀, 仲要係飛雪

    回覆刪除