2006年10月20日 星期五

099-蘿蔔糕

我第一次看蘿蔔糕這物體是在酒樓裡的煎糕點的車仔上。

點心嬏嬏一邊推出車仔,經過每桌的人士,一邊叫「蘿蔔糕」、「青椒釀魚肉」、「馬蹄糕」..... 

當你示意想點煎點時,點心嬏嬏便會把車仔推到你桌的面前,為你炮製新鮮熱辣的糕點。

假若太多顧客要求糕點時,點心嬏嬏便會用腦子記下你的桌號,然後站在一旁,用心製作,然後親自呈上。

現在這些酒樓上的煎點車仔已經買少見少了。

 

小時候,我愛吃馬蹄糕,然後轉了口味愛吃芋頭糕,到後來愛上蘿蔔糕,現在卻開始偏心喜歡黃金糕。

 

我最愛蘿蔔糕以煎的方法,弄至兩邊金黃色。曾經有段時間,媽媽以蘿蔔糕作早點,我一口氣吃了4塊,那天早上真的很飽。

媽媽從此知道我喜愛吃蘿蔔糕後,那星期每天也以蘿蔔糕作早點,一兩日還好,吃至第五天便厭了。

媽媽.. 你對我真好!

===============

ggb留言:
蘿蔔糕點辣椒醬可能係全世界最好食既野其中之一 :P

 

13留言:
我中意用甜辣椒醬再加芝麻醬一齊食 XDDD

elinor留言:
言歸正傳,
我都鍾意煎夠香口,不過蒸都好好味~
我媽媽都會整蘿蔔糕,
我成日叫佢落少D 粉,多D 蘿蔔,
蒸好時即食,
淋淋地,又係另一番風味~
(怕食太淋的人另當別論XD)

yugikei留言:
依家唔興推車仔了, 可能怕危險. 依家多數會擺個 counter 啦, 要就自己行去 order.
蒸真係另一種食法, 蘿蔔味重好多. 煎就香口, 蘿蔔味無咁重.

21 則留言:

  1. 好想食呀﹗恭喜妳就到100篇﹗

    回覆刪除
  2. 蘿蔔糕越多蝦米越好食架~
    恭喜~快一百了~

    回覆刪除
  3. 好啦, 等左好多日, 終於有野食 lu, hahaa

    回覆刪除
  4. 詩思!星期日有冇興趣跟我入南丫島呀?有就俾電話我啦!(請睇留言!!!)

    回覆刪除
  5. 回dummysky, 聽日打比你................................................回跌倒,呢排好多野要戒食,所以對食冇乜mood,嘰嘰..........................回阿強+小緣葉,多謝您地呀^^

    回覆刪除
  6. 就黎所有野食都俾你講晒喇~^^

    回覆刪除
  7. 加XO 或者 加疍也好好味!

    回覆刪除
  8. 好味 ~~ 細個喜歡煎 ~~
    大個怕熱氣 ~喜歡蒸 ~~

    回覆刪除
  9. 好都好喜歡食嫁.不過現在少食了怕肥

    回覆刪除
  10. 蘿蔔糕係好食, 但係勁肥

    回覆刪除
  11. 哈哈,我今早才吃完蘿蔔糕,不過我媽咪唔識整哦……^^"

    回覆刪除
  12. 好味呀, 不過會成日個胃都有蘿蔔味

    回覆刪除
  13. 我會切一吋丁方,煎到四面金黃,再点余均益辣椒醬,(橙色嗰種)好好味呀!

    回覆刪除
  14. 我都喜歡煎來吃.

    回覆刪除
  15. awaiting for your 100~

    回覆刪除
  16. cc 常常因看妳的blog而令到個肚「咕嚕」投訴 ,再下去真怕若「肥田喜事」開續集時,我可以去做替身。

    回覆刪除
  17. 回三眼九尾狐, 哈, 多謝您的支持^^ 有得開續集好丫.. 可以搵番筆 回盼望的緣份, 有時會回氣番D 蘿蔔味 回SAM, GOOD... 真巧 回小花貓, @@ 蘿蔔糕肥? 噢~~~ 唔好呀~~~~~~~ 回009, 諗到頭都大埋..嘿

    回覆刪除
  18. 嘩~蘿蔔糕呀! 好耐無食喇~我好鐘意食架!  好期待返香港去酒樓嘆茶食點心~

    回覆刪除
  19. 又係喎~~家陣真係少咗好多點心車囉..........

    回覆刪除
  20. 回金城, 很多已不在了>.< 回rainbowcloud, 哈.. 你在那的?

    回覆刪除