2006年10月5日 星期四

096-月餅

明天就是中秋節了,祝各位中秋節快樂!

中秋節的重點食品是月餅,我個人頗喜歡吃月餅,尤其是傳統的雙黃白蓮蓉。

為何月餅只供應短短的半年裡?如果365天想吃時隨時能買到多好?這幾年才發現有部份舊式餅店全年有賣月餅,只是名字不同而已。

市面上月餅的包裝眼花瞭亂,十分漂亮。今年我收過一個是以圓筒形木盒捲軸包裝設計的月餅,是稻香集團的,很精美,初時看到真的「嘩」一聲,但想真些卻覺得實用性不大。聽朋友說,有一間酒店,今年用了木盒形包裝月餅,上面只有一朵暗雲花作裝飾,表面看來頗豪華,這設計費用要換來8萬元,難道賣月餅這生意真的那麼容易賺?

近來市面上推出五花八門的月餅,有芝士月餅、冰皮系列、冰燒月、燕窩月餅等.. 我還是喜歡普通的雙黃白蓮蓉,我最愛的是那可愛的蛋黃仔主角,而白蓮蓉只是配角而已。

16 則留言:

  1. 大陸既月餅包裝, 先至真正豪華到你嘩嘩聲ar!!!

    回覆刪除
  2. 我都係喜歡食傳統ge月餅,今年食過好多種月餅,最難食莫過於荔枝和南瓜冰皮月餅 我諗食埋屋企果幾盒月盒門口都出唔倒.

    回覆刪除
  3. 嗯!同意可樂geh講法。有時個D新品種係得個名好聽!

    回覆刪除
  4. 昨晚好高興見到你 ~~ 中秋節快樂 ~~ 我 email d 相給你 ~~

    回覆刪除
  5. 回小丸子, 我都好開心見到你^^ 但願下次再聚 回KAY, 好睇唔好食XD 回可樂, D怪月餅我唔係咁敢試 回宇, 哈哈.. 好似有隻釀金的?

    回覆刪除
  6. 中秋節快樂呀!! 今年得我同一個fd一齊玩咋!! 唔太開心~~

    回覆刪除
  7. CC,中秋節快樂... 我比較喜歡冰皮呢.. 頭先睇新聞見到大陸有鮑魚月餅賣成幾蚊...真係驚嚇~~

    回覆刪除
  8. 昨晚好開心識到妳呢~~!下次再相約出嚟聚吓啦! 中秋節快樂呀!

    回覆刪除
  9. 個月cake我唔客氣了 (口習口習口習) 中秋節快樂啊 ~~~~思飲思食~~~~

    回覆刪除
  10. 個月餅畫得好好味咁喎!祝中秋節快樂呀!!

    回覆刪除
  11. 回dummysky+昌+joy, 我都好開心呀^^ 期待下次 oe, 我都信唔過大陸月餅 太假了 回呀穎穎, 我今年中秋也是獨個兒在家 病病>.<~

    回覆刪除
  12. HAHA 有冇食到濟呀?

    回覆刪除

  13. 臨時召集 bbq 大會
    有冇興趣呀(屯門)?

    回覆刪除
  14. 你都中秋節快樂呀!!!

    回覆刪除
  15. 我愛冰皮芝士味月餅,不過肥>.

    回覆刪除
  16. 回jimmy, 我都鐘意食芝士^^ 唔肥唔食..嘿嘿 回world_beater, 大家咁話^^ 回跌倒, 今年食少左好多 呢排唔多舒服 嘩..bbq大會? 呢排病到暈陀陀 中秋呢幾日都冇得出去玩>.<~ 我諗要到月尾喇..嗚

    回覆刪除