2006年1月27日 星期五

011-特濃朱古力批

這種朱古力批有原味和特濃朱古力味兩種選擇,我較喜愛特濃朱古力味,朱古力批像由可可脆片逐小逐小黏合而成,咬下去充滿濃濃的朱古力味,香口鬆脆,用作下午茶小吃,或與三五知已分享這一絲絲的情意吧。

這款批有一隻手那麼大,內裡有八件朱古力,盛為$10,日本零食店有售。

====

為什麼我改不到自己的Blog 標題??嘗試了多次也是回復原狀, 我可以怎樣做?

價錢:$10

6 則留言:

  1. 如果係純朱古力就更加正喇

    回覆刪除
  2. 哈..聽聞city super有隻朱古力係99%濃度,你可以一試吧^^

    回覆刪除
  3. 呢個真係好好咪架,我見過8蚊咋,即刻掃左好多盒

    回覆刪除
  4. 暫時我見過最平9.5>.<~ 八蚊真的很抵~

    回覆刪除
  5. 我都好鐘意食嫁 記得讀小學個時已經食過 不過係一片分開的

    回覆刪除
  6. 我都好like食

    回覆刪除