2014年5月20日 星期二

WHAT MY KEY!!!


我今日發生咗一件好黑仔嘅事...
說話頭先同同事一齊去廁所,我將女廁鎖匙放喺掛勾上面,然後完小事後諗住拎番條鎖匙再沖廁,點知... 活潑嘅鎖匙彈下彈下跳咗入屎坑度!OMG!情急之下我大叫點算好,跟住我用盡呢口氣好勇敢1, 2, 3 即刻將隻手伸入馬桶度拎番條KEY然後衝番去洗手盤度洗,我落足皂液,一共連KEY洗咗4次手,再加埋酒精消毒,點知被同事嫌棄,佢叫我應該放棄條鎖匙,由佢沖走喎= =,仲拿拿聲問咗隔離借鎖匙去配新,因為佢有陰影。。。 噢噢,可憐被嫌棄的鎖匙... 我都唔想架嘛,比著你條鎖匙跌咗落屎坑,你又會點做?

沒有留言:

張貼留言