2012年7月1日 星期日

LG L7體驗報告

最近收到LG推出o既 智能手機 Optimus L7,
呢部手機外瞉同lg parda phone 好相似,
都係咁型






我拎上手o既第一個感覺就係
「嘩!好輕!好薄!個芒好大!」
一於將蘋果機拎出黎作對比啦~~~

原來佢同蘋果機一樣薄,
不過就比蘋果機輕好多,
而一睇大家個芒,就有比較,足足有4.3寸屏幕呀!





==========================================

我最鐘意就係玩影相,
於是我花左不少時間去玩相機呢part~ 嘰嘰

首先手機入面個「相機」icon 令我好有親切感
( 佢同我屋企部EP3好似樣呀)


我其實好少玩android 機架~
好耐之前拎朋友部android 機,我只識得「FX」呢個APPS,
好多效果可以玩。。。

而呢部手機原來入面內置左FX
好多effect,除左玩味十足o既味精罐頭外,
你仲可以用佢正經地執相,咩補光、亮度、陰影等等都有

而最驚喜係.. 佢內置左畫筆功能,
可以隨意o係相片任畫,
可以隨時mark底你o既重要標記、
又可以為相片添加趣味。
like!!!





=====================================================

影相方面,雖然速度一般
不過佢內置左好多影法,
仲有埋自動o既場景模式,
同埋手動o既iso 、白平衡、計時、光度... 等設定
(呢個真係一部電話????)

我最鐘意玩佢o既「全景拍攝」
只要夠光同埋夠慢,
就可以影哂180度環境,睇下我影o既效果?


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


當我玩緊影相個時,另一位blogger heidi 就好專心研究幫部手機化粧扮靚
哈哈,是 職業病嗎?(佢係一名化粧師)

呢部L7可以自訂你適合O既桌面,例如將大大個鐘SHOW 係桌面
,又或者係侍機期間將時間大大隻SHOW出黎等等。

此外,因為佢採用android 4.0系統,因此有好多apps下載,
而其中有個叫「go桌面ex」
入面好多wallpaper、icon 換架~~
只要揀岩心水就能擁有個人品味o既手機喇~



另一個blogger 睇到我地研究幫手機「換新衫」,
佢就推介market入面有個
「小熊來電通知」o既apps
可以過瀘 垃圾廣告電話,唔比佢地打擾
我即刻downlaod左,真係好方便好好用架~~~

總結呢部手機,雖然速度一般,
但勝在功能樣樣有!
因為採用android作業系統,可以有無限o既玩法,
而且價錢仲好平添!

只係賣緊二千幾 咋!
~~~~~~ 值得推介 ~~~~~

絕對岩哂D 學生哥玩啦~



 

4 則留言:

  1. 公主執左自己先至自拍....

    回覆刪除
  2. 我想問下怎様down app架:p?我down吾到...:(

    回覆刪除
  3. 我也不知道:(我用wifi都download吾到...down左好耐都係0%:)

    回覆刪除
  4. 你好, 想問點轉theme? 我download左d go launcher ge apps, 開apps個陣有個apply theme ge button, 但禁apply個時佢又話我未download個app ==.. restart左都係咁.. 試左幾個apps都係咁.. do u know how to solve it? thank you very much!!!

    回覆刪除