2011年2月13日 星期日

[繪本] 男同事的苦惱




祝各位情人節快樂 ^_^


 


=============================================


我本新書出左喇!大家多多支持呀~ 詳情按圖連結 ^_^


5 則留言:

  1. 你D畫畫得好可愛~ 情人節快樂呀思詩 ^^

    回覆刪除
  2. 呻窮同埋諗爆頭果part中左

    回覆刪除
  3. 唉~我連呻窮同煩的機會都沒有啊… 情人節…甚麼時候才會關我事呢?

    回覆刪除
  4. 等我睇下我d男同事係咪咁先.............

    回覆刪除
  5. yeah.....so busy and confused today.... btw, happy valentine's day to u and your BF ar ~~~

    回覆刪除