2010年12月5日 星期日

中央圖書館半日遊

昨天去左中央圖書館,
其實我幾鐘意去圖書館的,除了有冷氣嘆,仲有免費娛樂
千千萬萬本書,足以令我可以HEA足一整日,不用花錢,
卻得到心靈上的滿足,超GOOD~


 


說話朋友幫我睇下一本書的大綱,佢寫左好多意見比我參考~
係佢埋頭苦幹的同時, 
我,就係圖書館週圍逛喇 : P



 


 


咦咦?見到我第二個B 「C玩C樂.兒時玩意」呀~
圖書館依家進行緊「非常兒戲」專題展覽,
我阿B 展出緊呀~~~ 重聚了~ ^_^



 


 


另一方面,搵呀搵呀搵呀


其實... 我已說了許多遍,
「C飲C食.美食回憶」不是一本烹飪書啊,
由書局到圖書館... 它的命運也是這樣...



 


雖然有點難過,但見到書入面都有幾多人借,
哈哈.. 算佢地識貨啦 :P



 


不過,我仲未發現到我本「C蜜奶茶」B,
電腦顯示「待上架」
因為圖書館岩岩入貨的,
我估要一段時間處理了


期待我們的重聚吧 ^^

沒有留言:

張貼留言