2010年1月15日 星期五

(繪本)半夜爸爸

1. 昨晚凌晨,我在熟睡中...



==================================
2. 忽然有人拍我肩膀
弄醒我



 


 


===================================
3.原來係我老豆
佢仲要對住我笑牙唔見眼
個刻真係嚇親 + 呆了



 


==============================
4.爸爸興高采烈地話:
「頭先搭西鐵,你估我見到咩?
我既然見到有個後生仔..拎你幾年前o既著作
「C飲C食.美食回憶」呀
個後生仔廿幾歲啦~ 斯斯文文,冇著西裝
見佢睇得好投入呀~~」




=================================


5.「嘩~ 估唔到2年前O既事,
依家仲有人睇你寫O既野,阿囡你真係好好野呀」
「你好叻呀」



=====================================


6. 我只應了「哦」一聲,便繼續ZZ了
(因為實在太眼訓... HAHA)

老豆見我冇咩反應 (潑左佢冷水:P)
佢就走了

不過其實我心底裡真係好高興呢

見到爸爸咁開心,我更加開心呀
不過呢刻都係專心搵「周公」先,聽朝再回味啦



唔知個位後生仔有冇見到我寫呢篇野呢?


溫馨提示:<童年回憶合訂本> 各大書局有售~


溫馨提示2:我第3個B會遲生呀~~~~
趕不及新年出世,大家都係儲定人情先啦~ ^^
留意下日後的公佈啦..HOHHO


 

沒有留言:

張貼留言