2008年5月19日 星期一

acrylic小貓咪上集

星期日又到Artfingers畫室 畫acrylic~


那是位於佐敦吳松街,同場還有咳神和caca魚魚


是次我畫小貓咪


(在玻璃窗外影的相相)



初初覺得貓咪好難畫無從入手,但誤打誤撞之下


又好似OK  D喎~


這是畫了3小時的成果



未完成的畫


嘻嘻~~~下次繼續畫~

8 則留言:

  1. 路過的小畫家2008年5月19日 下午2:55

    期待完成

    回覆刪除
  2. 請問果個畫室係邊到,好似我以前學畫畫既畫室...

    回覆刪除
  3. 麻煩哂公主幫我送書~~
    有位blog友小恩同你同班, 佢話聽到有位靚女說:Y9 的John Lam 送俾你架!佢走來同我求証~~
    下次你地相認一下啦~~

    回覆刪除
  4. 畫得好好喎~!!!!! 點解隻貓帶頭巾既~好得意

    回覆刪除
  5. 都畫得不錯呀.好正的貓咪.

    回覆刪除
  6. 畫完送俾我啦﹣﹣﹣﹣﹣﹣求求公主!!!!!

    回覆刪除